روش های آزمون مقاومت در برابر سرقت-3

0

روش های آزمون مقاومت در برابر سرقت-3

قسمت سوم: ویژگی فنی و انتخاب گاو صندوق نمونه برای آزمایش

قسمت قبل:

ویژگی فنی:

ویژگی فنی گاو صندوق به منظور آزمایش تعیین مرغوبیت باید حاوی اطلاعات زیر باشد.

تاریخ صدور، نام سازنده و یا نام متقاضی درخواست کننده آزمایش باید روی هر صفحه آورده شود.

(بیان نوع محصول: گاوصندوق خود-ایستا، گاوصندوق توکار (کفی یا دیواری)، گاوصندوق خود پرداز، در اتاق ایمن یا اتاق ایمن (با یا بدون یک در) همراه  با فهرست اندازه های تحت پوشش با طراحی یکسان.

روش های آزمون مقاومت در برابر سرقت-3

ترسیم نمونه آزمایشی که نشان دهنده ی موارد زیر باشد:

(A وزن، ابعاد بیرونی و داخلی، تولرانس های ساخت

(B سطح مقاطع افقی و عمومی

(C تعداد، چیدمان و ویژگی قفل ها، پیچ و مهره ها و دست گاه های قفل یدکی و اضافی

D ( تعداد، محل استقرار و وضعیت پیچ و مهره های در، ابعاد آنها (تعادل، سطح مقطع)، throw and engagements  و نوع آنها (مانند متحرک یا ثابت)

(E محل و طراحی هر یک از مناطق محلی از مواد حفاظتی خاص

(Fجزئیات نوع استحکام یا اتصال محکم و مهار تمام عناصر مرتبط با امنیت فیزیکی مثال: ساخت و یا  وضعیت نقاط اتصال.  ادوات اتصال  در و  چارچوب به دیوارها،  ادوات اتصال دهنده،  پنل های پیش ساخته متصل به هم

(G علامتگذاری،  وضعیت و ابعاد هر سوراخ ایجاد شده عبور سیم یا امثالهم در موارد مصالح محافظتی با ارائه جزییات نمایندگی مناطق محافظ نشده

(H جزئیات ویژگی های اختیاری. مثال: ویژگی قفل های زمانی یا تأخیر زمانی

I ( برای گاوصندوق های خودپرداز، باید دستگاه خودپرداز توسط سازنده شناسایی تائید شود. (در صورت وجود)

J ( فهرست تمام قفل های مخصوص استحکام ا ز قبیل سازنده و شماره مدل آ نها

(K  مشخصات مواد و مصالح ساختمانی (در صورت نبودن در متن طرح اولیه)

(L بیان جزئیاتی از هر یک از موارد یا ادوات  تولید کننده گاز , دود , دوده یا غیره. در صورت وقوع حمله فیزیکی و یا هر رویداد منجر به تولید عناصر و ذرات مضر در حین آزمایش.

فهرست تمام قفل هایی که ممکن است متصل شود، با ذکر سازنده و شماره مدل انها.

مشخصات مواد ساختمانی (چنانچه در طراحی اولیه ذکر نشده باشد).

بیانیه جزییات هر گونه مواد  و یا  ادوات با قصد تولید گاز , دود , دوده و غیره . در صورت وقوع حمله فیزیکی , و یا آن و رد منجر به تولید مواد مضر حین ازمایش .

بیان ماهیت و وضعیت هر کابل و یا امکانات نفوذ به سیستم های تشخیص در نصب ادوات ایمن سازی الکترو مکانیک، دستگاه های هشدار دهنده و غیره.

آموزش نصب با ارائه حداقل جزئیات زیر:

الف-روش مهار گاوصندوق های خود ایستای با وزن کمتر از یک هزار کیلوگر م

ب- روش جاسازی گاوصندوق های توکار . مثال : سهم بدنه درون محفظه و محصور شده  با اندازه حداقل و ضخامت مقطع فضای احاطه شده  با اظهار به کیفیت حداقل مواد و مصالح محفظه،  (انواع و نسبت سنگدانه های سیمان و یا سایر اجزای تشکیل دهنده با قابلیت روان پذیری توده تازه ساخت هشده و قدرت فشرد ه سازی28 روز مکعب در کنار رو ش های مرتبط با آزمایش برای تعریف این ویژگی ها) با هر امکان تقویت کننده یا مهار که در توده محصور شده موجود است.

پ- روش ساخت اتاق های ایمن یکپارچه از پیش ساخت هشده، شامل موارد زیر: کیفیت حداقل بتن (نوع و نسبت سنگدانه ها، سیمان و یا سایر اجزای تشکیل دهنده قابلیت روان پذیری توده تازه ساخت شده و قدرت فشرد ه سازی مکعب 28 روز ه در کنار روش های مرتبط با آزمایش برای تعریف این ویژگی ها ) با هر امکان تقویتی که در اتاق ایمن گنجانده شده، ادوات اتصال در و چارچوب به دیوارها و دستگاه مهار و نصب عناصر در اتصال به یکدیگر.

ت- روش سرهم بندی عناصر پیش آماده شده اتاق ایمن

ث- روشی که با آن:

1-گاوصندوق خودپرداز به کف زمین یا سایر سطوح مهار شود

2-گاوصندوق و خودپرداز با پایه خودپرداز مهار  شود و پایه خودپرداز به کف زمین یا سایر سطوح مهار  شود

روش های آزمون مقاومت در برابر سرقت-3

نمونه آزمایشی

نمونه آزمایشی, باید یک گاوصندوق، یک گاوصندوق خودپرداز، یک در اتاق ایمن یا یک اتاق ایمن (با یا بدون یک در) باشد.

نمونه آزمایشی اتاق ایمن باید حاوی نمونه طراحی شده که نشانگر تمام اتصالات و مواد اساسی سرهم بندی  برای اهداف آزمایشی باشد.

(ویژگی اختیاری… بخش ترسیم نمونه آزمایشی در همین یادداشت را ببینید که میتواند مقدار مقاومت در برابر سرقت را بکاهد, باید در نمونه ی آزمایشی گنجایش شده شود).

( ویژگی اختیاری… بخش ترسیم نمونه آزمایشی در همین یادداشت را ببینید و لوازم جانبی مانند قفل زمانی و تأخیر زمانی که میتواند سبب افزایش مقدار مقاومت در آزمایش حمله ابزار گردد، باید کنار گذاشته شود و یا در این آزمایش حمله ابزار غیرعملیاتی گردد).

نمونه آزمایشی گاوصندوق خودپرداز اگر که این کار برای نوع نصب لازم باشد,  باید شا مل یک پایه خودپرداز باشد.

درصورتی که پایه خودپرداز اختیاری است آزمایشگاه محصول آزمایش میتواند انتخاب کند که آزمایش را با پایه یا بدون پایه انجام دهد.

ورودی کابل برای سیستم های تشخیص و/ یا یا لوازم جانبی این هدف،  تعیین شده در ویژگی فنی را باید در نمونه آزمایش ارائه کرد.

( نمونه های آزمایشی برای گاوصندوق های توکار یا اتاق ایمن یا ازپیش ساخته شده را باید با استفاده از عناصری بسازیم که دستورالعمل های نصب را حمایت و از آن ها تبعیت نماید). (بخش آموزش نصب با ارائه حداقل جزئیات در همین یادداشت را ببینید.)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.